Založ si blog

Hlas- strana slizkých hadov, matematikov?

V tomto blogu budem o niečo osobnejšia. Skorumpovaný  Smer mnohým z nás už liezol krkom . V úradoch  dlhoročne zabetónované osoby,  nepružnosť, byrokracia. Áno, aj rozkrádanie. Možno aj  istý druh mafie.    Potom prišli voľby, a poviem pravdu, už ani nepamätám,  koho a či som vôbec volila. V tej dobe mi totiž  bolo  sympatické ešte aj Progresívne Slovensko. To preto, lebo som sa dlhodobo o politiku nezaujímala a nevedela som v nej čítať.  Určite som ale nevolila Smer. Zato viem, že som volila Čaputovú, ktorá mi doslova učarovala. Vznikol Hlas  a ja som miestami unesene  sledovala sympoša Pellegriniho ,ako sa kultivovane  vyjadroval na rozdiel od miestami buranského Fica, o ktorom sa navyše hovorilo,  že má nesmierne problémy s alkoholom. Ak ich aj mal,  klobúk dole, pretože skoncovať s touto metlou ľudstva vôbec nie je ľahké. Prišiel covid , stále som ako- tak verila vláde . Až nastúpila Ukrajina .A tu sa to  začalo lámať. Keď som videla, že tí hore zjavne nechcú pochopiť, koľko je dva a dva. Mnohým sa nám vtedy otvárali oči . S hrôzou sme si uvedomili,  do akého marazmu sme sa  dostali a kto  nám to vlastne vládne. Napokon, len sa potvrdila stará známa pravda, že kríza preveruje  charaktery. Teraz môžem smelo skonštatovať, že horšiu vládu a neschopnejšieho a pokryteckejšieho prezidenta (tku)  Slovensko ešte nemalo.  A Hlas, ktorý  bol mojím favoritom do ďalších volieb,  začína pomaly ale isto  strácať svoje čaro. Čím to je?  Určite aj tým, že s niektorými jeho vrcholovými politikmi  som mala vlastnú skúsenosť. A zdá sa mi ,že ide o ľudí povýšeneckých ,ktorí  si o sebe myslia, že sú najlepšími odborníkmi, prezentujú sa ako politici, čo chcú pomáhať Slovákom, no podľa mňa je v tom často  len póza.  Takisto  začínam byť  čoraz viac presvedčená, že táto strana  len navonok pôsobí súdržne , ale vo vnútri sa začína štiepiť. Napokon je to pochopiteľne u ľudí, ktorí už raz  opustili topiacu sa loď v mene svojej kariéry.  V hre sú  predovšetkým  iné názory  na zahraničnú politiku  a na možných koaličných partnerov. Priaznivcami Hlasu dosť  zamávala zmena ich  postoja k vojne na Ukrajine. Najprv principiálne žiadne zbrane a teraz lavírovanie a tanečky dookola. A najnovšie zase Pelleho vyjadrenia, že si nevie predstaviť  vládnutie s Ficom, čo niektorí čítajú  tak, že so Smerom.  Chápem Pellegriniho , Fico je silná osobnosť  a on chce mať svoj  pokoj a pracovať. Nepotrebuje  počúvať prípadné  poznámky na svoju adresu  a ako pozná Fica čakať, kedy mu zradu nejakou formou vráti .Lenže – ak nie s Ficom , tak potom ostáva Pellemu už len cesta  ako sa vraví do pekla. So stranami súčasnej koalície. Preto teraz pôsobí ako  slizký had, matematik, ktorý  lavíruje  a čaká , ako sa situácia vyvinie  a počíta a počíta… A s ním aj mnohí jeho spolupútnici. V každom prípade, mnoho voličov sa už tým pádom rozhodlo.  Aj ja sa k nim hlásim.  Iste, mám mnoho výhrad k minulosti Smeru a môžem len dúfať, že sa už aspoň v niečom poučili. Že  pochopili, že tento národ už nemôžu sklamať. Tento národ môže totiž  teraz stratiť všetko. Pretože žijeme v šialenej dobe , potrebujeme aby nás viedli realisti , ktorí nebudú papagájmi, nebudú ohýbať chrbát  a ak sa prekročí istá  hranica  alebo ak chcete červená čiara, povedia jasné nie.

„Nevera“ pred voľbami

28.03.2024

Zatiaľ čo Slovenky a Slováci riešia, kto bude prezidentom , ona rieši jedného muža. Ten je pre ňu dôležitejší ako Pelle alebo Korčok. Politika ide bokom . Chrumkavý Pelle alebo vojnový štváč Korčok? Takto ich charakterizujú poniektorí jej známi. Nina je liberál a súčasne konzervatívec. Je proti vývozu zbraní na Ukrajinu , no zároveň je za registrované [...]

Slovenská národná strana- pomáha alebo škodí Slovákom?

25.03.2024

Zabudnime na minulosť Slovenskej národnej strany. Zabudnime na slotoviny aj na semafor Andreja Danka. Danko má teraz celkom iné“ starosti“, má krásnu mladú priateľku a chodí po výletoch, údajne sa vyváža aj na štátnom aute. Ale medzitým nám stihol celkom pekne zavariť. Čaká nás totiž druhé kolo s nie veľmi istým výsledkom a za to môžu [...]

Ako som sa stal progresívcom

24.03.2024

Martin pochádza z malého mesta na východe Slovenska , pracuje ako IT čkár v Bratislave. Darí sa mu , dobre zarába a žije spoločenským životom. Poznám ho pár rokov , zoznámili sme sa na jednej prednáške ,kde mi porozprával svoj príbeh. Včera som sa zaujímala, koho volil a či nezmenil svoj názor. Veru nie. Volil Ivana Korčoka a stále sympatizuje s Progresívnym [...]

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

luna5

Len ďalšia Blog - Pravda stránka Kto dáva mojim perám úsmev, dáva môjmu srdcu život.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 298
Celková čítanosť: 1347127x
Priemerná čítanosť článkov: 4521x

Autor blogu

Kategórie