Založ si blog

Hlas- strana slizkých hadov, matematikov?

V tomto blogu budem o niečo osobnejšia. Skorumpovaný  Smer mnohým z nás už liezol krkom . V úradoch  dlhoročne zabetónované osoby,  nepružnosť, byrokracia. Áno, aj rozkrádanie. Možno aj  istý druh mafie.    Potom prišli voľby, a poviem pravdu, už ani nepamätám,  koho a či som vôbec volila. V tej dobe mi totiž  bolo  sympatické ešte aj Progresívne Slovensko. To preto, lebo som sa dlhodobo o politiku nezaujímala a nevedela som v nej čítať.  Určite som ale nevolila Smer. Zato viem, že som volila Čaputovú, ktorá mi doslova učarovala. Vznikol Hlas  a ja som miestami unesene  sledovala sympoša Pellegriniho ,ako sa kultivovane  vyjadroval na rozdiel od miestami buranského Fica, o ktorom sa navyše hovorilo,  že má nesmierne problémy s alkoholom. Ak ich aj mal,  klobúk dole, pretože skoncovať s touto metlou ľudstva vôbec nie je ľahké. Prišiel covid , stále som ako- tak verila vláde . Až nastúpila Ukrajina .A tu sa to  začalo lámať. Keď som videla, že tí hore zjavne nechcú pochopiť, koľko je dva a dva. Mnohým sa nám vtedy otvárali oči . S hrôzou sme si uvedomili,  do akého marazmu sme sa  dostali a kto  nám to vlastne vládne. Napokon, len sa potvrdila stará známa pravda, že kríza preveruje  charaktery. Teraz môžem smelo skonštatovať, že horšiu vládu a neschopnejšieho a pokryteckejšieho prezidenta (tku)  Slovensko ešte nemalo.  A Hlas, ktorý  bol mojím favoritom do ďalších volieb,  začína pomaly ale isto  strácať svoje čaro. Čím to je?  Určite aj tým, že s niektorými jeho vrcholovými politikmi  som mala vlastnú skúsenosť. A zdá sa mi ,že ide o ľudí povýšeneckých ,ktorí  si o sebe myslia, že sú najlepšími odborníkmi, prezentujú sa ako politici, čo chcú pomáhať Slovákom, no podľa mňa je v tom často  len póza.  Takisto  začínam byť  čoraz viac presvedčená, že táto strana  len navonok pôsobí súdržne , ale vo vnútri sa začína štiepiť. Napokon je to pochopiteľne u ľudí, ktorí už raz  opustili topiacu sa loď v mene svojej kariéry.  V hre sú  predovšetkým  iné názory  na zahraničnú politiku  a na možných koaličných partnerov. Priaznivcami Hlasu dosť  zamávala zmena ich  postoja k vojne na Ukrajine. Najprv principiálne žiadne zbrane a teraz lavírovanie a tanečky dookola. A najnovšie zase Pelleho vyjadrenia, že si nevie predstaviť  vládnutie s Ficom, čo niektorí čítajú  tak, že so Smerom.  Chápem Pellegriniho , Fico je silná osobnosť  a on chce mať svoj  pokoj a pracovať. Nepotrebuje  počúvať prípadné  poznámky na svoju adresu  a ako pozná Fica čakať, kedy mu zradu nejakou formou vráti .Lenže – ak nie s Ficom , tak potom ostáva Pellemu už len cesta  ako sa vraví do pekla. So stranami súčasnej koalície. Preto teraz pôsobí ako  slizký had, matematik, ktorý  lavíruje  a čaká , ako sa situácia vyvinie  a počíta a počíta… A s ním aj mnohí jeho spolupútnici. V každom prípade, mnoho voličov sa už tým pádom rozhodlo.  Aj ja sa k nim hlásim.  Iste, mám mnoho výhrad k minulosti Smeru a môžem len dúfať, že sa už aspoň v niečom poučili. Že  pochopili, že tento národ už nemôžu sklamať. Tento národ môže totiž  teraz stratiť všetko. Pretože žijeme v šialenej dobe , potrebujeme aby nás viedli realisti , ktorí nebudú papagájmi, nebudú ohýbať chrbát  a ak sa prekročí istá  hranica  alebo ak chcete červená čiara, povedia jasné nie.

Aj Denník N sa vie ospravedlniť, ak ide do tuhého

16.06.2024

Priznám sa, že rada počúvam prejavy Petra Pellegriniho , pretože okrem rozumných argumentov v nich nepočujem falošné tóny , naopak , z jeho slov cítim okrem razancie aj pokoru. A snahu nehrotiť situáciu ešte viac. Tým nechcem povedať, že Peter nerobí chyby. Napríklad sa mi nepáčila jeho reakcia týkajúca sa zbrojárskeho [...]

Už onedlho sa ukáže, či je Peter Pellegrini prezidentom všetkých

15.06.2024

Chcem veriť, že Peter Pellegrini bude dobrým prezidentom. Má na to všetky predpoklady. Vystupovanie , komunikácia, rozhľad, praktické skúsenosti a hlavne disponuje snahou byť v politike slušný a slušne riešiť aj prípadné konflikty. Veď aj kvôli tomu opustil svoju pôvodnú stranu Smer. Jeho predchodkyňa to nemala jednoduché, ale sama si zvolila takú [...]

Je čas opustiť NATO…

14.06.2024

Pár vetami , krátko o maximálne dôležitej téme. Zločinecká organizácia NATO nás chce zatiahnuť do vojny. Viktor Orbán sa vyjadril v rannom vysielaní rozhlasovej stanice Kossuth, že NATO plánuje zriadiť na území svojich krajín tri veľké vojenské základne, z ktorých bude dodávať zbrane Ukrajine. Ak budú základne zriadené na Slovensku, v Poľsku a Rumunsku, “stanú [...]

Nitra, Kynek, záplavy

V Nitre opäť vytopilo Kynek aj mestské kúpalisko

16.06.2024 19:55

Prívalový dážď, ktorý v noci zo soboty na nedeľu zasiahol Nitru, spôsobil po nedávnych záplavách ďalšie problémy. Pocítili ich najmä obyvatelia mestskej časti Kynek, ale aj návštevníci mestského kúpaliska, na ktorom sa počas tohto víkendu začala letná sezóna.

Donald Trump

Trump označil Zelenského za najlepšieho predajcu všetkých čias: Len čo odišiel so 60 miliardami, už si pýta ďalšie, treba to zastaviť

16.06.2024 17:25

Americký exprezident Donald Trump sa v noci na nedeľu sťažoval, že žiadosti Ukrajiny o podporu od Spojených štátov "nemajú konca".

Kaaba, Veľká mešita, hadž

Púť do Mekky má už najmenej 19 obetí. Teploty stúpajú nad štyridsiatku

16.06.2024 17:09

V Mekke panujú v posledných dňoch vysoké teploty, ktoré sa dostali aj nad 45 stupňov.

kalinák

Šéf NR SR stále chýba. Čaká sa na Fica? Kaliňák: Nejde o dohodu medzi SNS a Hlasom, Pellegrini odišiel, situácia sa zmenila

16.06.2024 17:00

Kaliňák zatiaľ nepočul o žiadnych personálnych zmenách v koalícii. Pellegriniho už do koaličnej zostavy nepočíta.

luna5

Len ďalšia Blog - Pravda stránka Kto dáva mojim perám úsmev, dáva môjmu srdcu život.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 341
Celková čítanosť: 1452196x
Priemerná čítanosť článkov: 4259x

Autor blogu

Kategórie