Založ si blog

Dvojitý život

(príbeh zo života)

Ivan opäť cíti ten zvláštny pocit napätia, jednoducho adrenalín , ktorý potrebujú niektorí ľudia k životu, môže mať rôznu príchuť. Môže to byť príchuť  rýchlych áut, motoriek, ale aj  výstup na hory, riskantné športy, no a pre neho sú najväčšou výzvou  ženy. Čím mladšie, tým lepšie. Ženské telo sa mu veľmi páči , ak by mohol  , dokázal  by celé hodiny očarene hľadieť a cvakať spúšť na fotoaparáte a potom zase civieť na to, čo stvoril …fotiť akty, ach , také zamestnanie by sa mu aj celkom páčilo.   Na strednej to s ním začalo mávať , vlastne už počas puberty , no ale to je  snáď normálne, to asi s každým chlapcom , určite …Potom keď  neurobil skúšku na výške  a musel nastúpiť so zamestnania , začal si kompenzovať pocit menejcennosti  lovením babeniek. A  ani sa nenazdal, už bol v manželskom chomúte , nechcel do neho, to určite nemal v pláne. Ale keď Jana otehotnela , a keď si uvedomil , že jeho katolícka rodina by ho odpísala , keby sa o ňu a dieťa nepostaral, tak to radšej vzdal … Hmm, dlho som bol verný , ale potom som sa predsa len utrhol z reťaze…-a teraz  nikto z mojej rodiny ani len netuší, ako žijem. Keby vedeli, keby to len vedeli a keby sa o tom dozvedelo moje okolie , božemôj, darmo si sám sebe vravím, že som liberál, že nie som rozhodne  konzervatívny človek , ale nebolo by mi to jedno. Čo by si len pomysleli, za akého zvrhlíka by ma to mali? Veď by som sa synovi  ani nemohol pozrieť do tváre , aký príklad by som mu dal? A vlastne, príklad….ten už mal vo mne predtým  , žiaľ. Veru, Ivan často viedol so svojím synom debaty na tému antikoncepcia , a ani sa nenazdal , aj tak sa  stal starým otcom . Mladý som ho mal, tak aj on pokračuje v mojich šľapajách . Krv sa nezaprie. A tak Ivko mladší  mal dvadsať, keď jeho priateľka porodila a dvadsaťdva keď prestal vídať svojho syna , lebo sa s ním ona rozišla a našla si iného. To jeho otec vydržal aspoň v manželstve o niečo dlhšie…

Ivan opatrne vstane, potichu otvorí dvere , len nezobudiť  Dášu a malého Ondrejka. Ticho sa zakráda do svojej pracovne a zapína počítač. Je pol jednej v noci . A to je možno aj najlepší čas na konverzáciu , zatiaľ to aspoň tak vyzerá . V práci sa sem tam dá, no nie je to ono, predsa len v kancelárii sú kolegovia  ,  víkendy zase  musí makať okolo domu , venovať sa rodine ,  tak aspoň takéto noci nech sú občas sladkou odmenou pre hriešnika. Prihlasuje sa pod svojím prvým nickom mužským a pre istotu si zapne aj svoj ženský nick. Mužský používa  na komunikáciu so ženami , ženský aby poznal , čo píšu iní muži a inšpiroval sa nimi.  Fúú, sexzoznamka …koľko ich tu je prihlásených, moja obľúbená miestnosť na pokeci! …tu sa môžem dosýta vybúriť, svoje najtajnejšie priania  si aspoň v slovnej  rovine plniť , tu ma  nikto nepokladá za perverzného , zvrátenosti sú tu ako  na bežiacom páse a čo je to vlastne zvrátenosť? Každý sme nejaký a kým sa neobliekam do ženských šiat, netúžim obcovať so zvieratami ani s mŕtvolami , kým neobťažujem deti , tak sa hádam celkom  dá…či?? a že si vymieňame fotky svojich pohlavných orgánov, hádam to  robili  už ľudia v staroveku , len oni si ich kreslili , lebo technika nebola na takej úrovni ako dnes.  Mužských nickov mal viac , pretože si z nich svoje baby šacoval a preveroval,  či neklamú. Z jedného im písal ako slušne vychovaný seriózny  muž , z druhého už hovoril v hádankách a naznačoval, čím vytváral erotické napätie a z tretieho to z neho vyšlo narovinu-  chceš sex? Dáš stretko? Lebo to už zistil , že  každá žena je niečím osobitá , hoci v podstate sú možno  všetky na jedno kopyto …ale za tých 12 rokov,  čo je na pokeci,  už presne vie, čo na ktorú platí, aký štýl písania má použiť  , aby dosiahol svoje ,vie,  akú taktiku zvoliť. Lovenie na pokeci sa stalo jeho koníčkom, tu si dokazuje , aký je dobrý , čo všetko dokáže…keď už v reálnom živote nedosiahol úspechy,  po akých  túžil. Chcel hrať divadlo , nepodarilo sa , tak ho hrá tu, a ako dobre !,  mal ambíciu hrať na klavíri, no   talent chýbal , ale tu hrá na city a ide mu to vynikajúco …chcel viesť vlastný podnik , nuž, robí iba IT čkára v štátnom ,  hoci zarába nie najhoršie, ale na nete  je vodcom on  tu je pašom, tu si vedie svoj hárem . Je šéfom a má plno zamestnankýň, preverí si ich a odmení alebo prepustí.   Za tie roky koľko som ich vlastne mal? Ani sám neviem.  No iste, nie s každou som sa stretol a boli aj také , že po písaní sme pri stretku zistili, že sme si  vlastne nesympatickí , chémia nefungovala. ..aj opačne to bolo , nezaujala písaním a stretli sme sa a bola z toho krásna noc, no ja som fér  človek , každej  z nich úprimne  poviem ,  že u mňa city nemajú miesto , že ak pristane,  chcem dohodu , kamarátstvo s výhodami , že možno časom sa uvidí, ale nech si nerobia plány , aby neboli sklamané…no môžem ja zato,  že aj tak sa niektoré naviazali ? tak potom bola stopka a dostali padáka. Ich problém.

Dáša pôsobila mimoriadne pokojne , ako tak stála v zoologickej záhrade pri klietke s medveďmi a žiadala ho ,aby ju vyfotil, prešiel mu úsmev po tvári. Veď ju mám vlastne  rád, pomyslel si, je presne môj typ : mestská žena, pestovaná,  perfektná depilácia,  všade dôkladne vyholená . A príjemná, milá,  každého  si vie získať . Môj mozog analyzuje snáď až  príliš . Viem, chce sa usadiť,  už jej začína prekážať život v našom prenajatom  byte a ešte k tomu môj syn – och bože, najprv ukradol z peňaženky moje peniaze a potom si dovolil zobrať aj tie jej…no, vrátil som ich samozrejme ja , ale veď synátor už s nami nebýva, a nám dvom dvojizbový byt stačí, tak čo si to zmyslela , že chce bývať v dome? Ja hypotéku nezoberiem , som proti úverom a vlastne som jej na začiatku jasne stanovil pravidlá ako aj tým ostatným   , že budeme spolu len nezáväzne chodiť a že nechcem prísť o svoju slobodu . Ale ako vidím, tým ženám sa nedá veriť. Na začiatku sa dušujú,  že budú rešpektovať vaše pravidlá a potom sa vás pokúšajú  obmedzovať , berú vám slobodu, na ktorú ste zvyknutí. No je fakt, že s touto jedinou som zatiaľ vydržal tri roky . Aj moja rodina ju pozná a vážia si ju všetci , máme spoločné koníčky, je dobrá gazdiná, šikovná účtovníčka …ťažké to mala v živote, viem…i mama jej mladá zomrela , potom rozvod s mužom,  čo ju klamal …má 38  a chcela by deti, aspoň jedno …ale ja už deti nechcem!

Dáša je narodená v znamení váh, to je pravda, no keď treba , vie sa biť  ako lev za svoju pravdu a keď niečo chce, vie ako to má takticky dosiahnuť.  V živote jej najvrúcnejšou túžbou je mať dieťa, aspoň jedno. Vie,  že z nej bude výborná matka, do výchovy dá všetko, deti miluje. Lenže na deti treba dvoch , bez muža to nejde, umelé oplodnenie bŕŕ  a vlastne ani legislatíva nedovolí  , ako slobodná matka by nechcela skončiť. Aj keď…v krajnom prípade možno áno. Už skúšala na Ivana všetko.  Možno on si myslí, že je naivná a hlúpa , ale mýli sa. Áno, som si vedomá toho, čo mi pri našom zoznámení  povedal, že to celé  neberie ako vážny vzťah …no koľkí to povedali a dnes sú z nich manželia! A viem aj to, že ideálne je , ak muž chodí za ženou …my sme začali inak, to ja som bola tá iniciatívnejšia. No nejako som si ho omotať musela.  Bol síce dvakrát za ňou v Bratislave ,  aby sa nepovedalo , ale väčšinou za ním chodievala  vo voľnom čase Dáša.  Stretká mali rovnaký scenár   : výlet, občas návšteva  divadla ,  večer sex …ale s Ivanom to bolo fantastické, to musí uznať. Bol nežný , vedel ako uspokojiť ženu , nebol sebecký ako jej bývalý muž. A vedel ju nahovoriť aj na všelijaké novinky , dokonca nenamietala ani keď ich pri milovaní nahrával na kameru. Dáška,   keď tu nebudeš,  aby som sa mal na čo dívať, spomínať …aspoň ti nebudem neverný a ak,  tak sám so sebou, žartoval.

Videla, že s ním nepohne po dobrom.  Tak sa rozhodla sama a jedného dňa od neho jednoducho odišla . Pobalila si veci , zabuchla dvere bytu   a poďho bývať do susednej dediny , kde si kúpila starší domček s veľkým pozemkom . Stále dúfala, že Ivana  na ten domček dostane. Vedela, že za prenajatý byt platí nehorázne peniaze a vedela, ako má rád prírodu, rybačky… vedľa jej pozemku bolo družstvo a po lúke sa preháňali kone vrané a tie on od detstva zbožňoval. Občas vravieval, že sa možno dá na chov týchto ušľachtilých zvierat. A ešte spolu rozmýšľali o sliepočkách a včelách  , vidiek poskytuje toľko možností… ach!  Plán jej vyšiel . Jedného dňa skutočne prišiel. Zastal pred domom na  novom aute, ktoré si nedávno kúpil a nesmelo zaklopal. Keď sa ich oči stretli ,videla v nich radosť a cítila ,že ju má rád. Mám ťa rád ako kamarátku, priateľku, verím ti, vážim si ťa , no nepriťahuješ ma až tak  ako iné ženy.  Toto si myslel a povedal : Tak si mi chýbala …ak ešte hľadáš podnájomníka do domu, hlásim sa …

Po dvoch rokoch spoločného bývania  si  napokon Dáša povedala hop alebo trop. Antikoncepciu odmietala brať , Ivan si vedel vždy dať dobrý pozor , v tomto bol opatrný a nechcel sa dostať do maléru. Vrátil sa po trojdňovej rybačke akýsi ustatý. Keď si líhali vedľa seba, začudovane rozmýšľala, čo sa stalo, že sa nepritisol bližšie…Je pravda, sú už dlho spolu , 5 rokov a za ten čas sa dostaví aj rutina , niekedy im stačilo len keď vedľa seba ležali v objatí   a cítili svoje telá, keď sa mohli k sebe s dôverou privinúť.  Ale aj tak… keď prišiel z rybačky,  väčšinou bol nažhavený , možno z toho , že celé dni tam trávil sám, sedel nepohnute a trpezlivo čakal na úlovok , myslela si. Ale hovoril jej pravdu ? Dáša však nepodozrieva , teraz na to nie je čas, ukula som plány, idem na vec. Musí to vyjsť!  Ležali vedľa seba a on nič.. tak začala. Ivo,  sme spolu už dosť dlho a vieš, že aj to, že si u mňa v podnájme beriem ako akt priateľstva , si slobodný človek a ja ťa nijako neobmedzujem.  Som rada, že si spokojný.   Sám musíš cítiť,  že ti je tu dobre , máš pokoj, pohodu , venuješ sa svojim koníčkom. Ale mne roky bežia, onedlho  mám štyridsiatku na krku a vieš,  že som vždy chcela dieťa.  Je to môj najväčší životný sen. Aj ty máš deti rád, viem to . Ak mi pomôžeš ,  dávam ti svoje slovo,  že keby si sa raz rozhodol odísť, nebudem ti v ničom brániť , dieťa môžeš kedykoľvek vidieť. Ani peniaze od teba nebudem chcieť, ty vieš, že ja ich mám dosť a viem si zarobiť. Prosím ťa, pomôž mi!

Rozmýšľal. Veľmi. Tuho . Keby si vedela , kde som bol teraz  , to už by ani tvoja mierna a dôverčivá povaha nezniesla. Ale som raz taký . A iný nebudem a ani nechcem byť.  Ešteže mám tú rybačku ako zásterku mojich iných  činností. Ivan to celé roky  ťahá so ženami, ktoré si zvykne zbaliť cez sexzoznamku. Ale dáva si  pozor,  nechce on  dostať nejakú chorobu, nebodaj teraz Dášu nakaziť.  Má  inštinkt, veď ak sa žena o seba dobre stará- a on už má svoje spôsoby,  aby to zistil- predpoklad je , že to bude pekne jabĺčko,  nie červivé… Tak je.  Najradšej  zo všetkých má Miriam. Je tak trochu jeho stálicou .  Juj, Miriam, zoznámili sa na kúpalisku , už na  prvý pohľad na  nej videl , ako jej vadia tie plavky, najradšej by si ich veru vyzliekla a celá sa ukázala v plnej kráse. Nablízku však nuda pláž nie je.  Úžasne si rozumeli. Pri nej mozog úplne vypínal,  uvoľnil sa jedna radosť , ona nemala nijaké zábrany. Erotické pomôcky fičali jedna radosť, obaja si utvorili na portáli svoj spoločný nick a dúfali, že  sa im podarí  nalákať ku sebe aj nejaké  tie dvojice . Vlastne úplne by stačila  tretia žena do partie. Aj to napokon bolo. Za tie roky už toho zažil !

Miriam bola rozvedená , bezdetná a tak trocha aj na ženy. Jej hlavnou záľubou bol sex. A v Ivanovi našla priam  ideálneho partnera. Nahraté videá, ktoré umiestnili na portáli…už nevedeli, čo by tak ešte . Napokon sa mu zverila , že by rada vyskúšala swingers party .  Na Liptove je  tak krásne ..a je tam penzión , kde sa konajú  diskrétne stretnutia pre páry …presne pre ľudí, ako sú oni dvaja.  Ivan bol nadšený. Namiesto rybačky navštívil s Miriam penzión a tam si  potom s viacerými pármi užívali bohovský víkend. Len jedno ľutuje,  že nemohol natáčať a fotiť , to  bolo  zakázané. Ale veď ja mám svoje súkromné videá, aj jedno s Dášou , to som kedysi  tiež zavesil na net, zdalo sa mi, že upúta , no potom mi voľajaká potvora napísala, že jej moja partnerka  niekoho pripomína , zľakol som sa … čo ak sa to nejako ku Dáši predsa len dostane?

Nemôže spať, nie, výčitky voči Dáši nemá ,  on vie veľmi dobre oddeliť city a sex , ale  akýsi pocit strachu, obava sa uhniezdila v jeho srdci. Ak by sa toto všetko o mne dozvedela, úplne by si ma prestala vážiť. A hlavne , musel by som odtiaľto vypadnúť. A kam by som išiel?  Už som si zvykol na súkromie, pohodlie , tu relaxujem . Dobre veru na mňa Dáša  ide. Ale je fakt, že to dieťa je jej prioritou, ak ho nebude mať so mnou , ak ho nebude mať vôbec , lebo biologické hodiny dotikajú ,  nikdy mi to neodpustí a aj  tak skončíme. A budem musieť skôr či neskôr vypadnúť. A nie som už najmladší, Dášou som si istý, dlho sa už poznáme , musím myslieť na zadné vrátka, dôchodok sa blíži pomaly ale isto , nechcem ostať sám a opustený. Chcem mať rodinu, ktorá mi bude oporou-. A milenky, ktoré ma budú motivovať- myslí si.  Veď ani ten sex s Dášou už po tých rokoch nie je ono, ale keď sa u iných inšpirujem, motivujem,  celkom v pohode mi to s ňou potom klape. Žeby predsa ?  Dobre, skúsiť to môžeme.

Vyšlo to. Teraz sme už traja.  Ondrejko, môj syn. Milujem ho , je to moja krv a neopustím ho.  Ani Dášu. Je dobrá kamarátka, vždy mi pomohla. Čo na tom, že náš vzťah je založený len  na priateľstve , že v ňom nie je iskra? Ona ma ľúbi, ja si ju vážim. Aj takto to môže fungovať. A priateľstvo je viac ako láska, je to pravda.  Nemusí sa nič dozvedieť. A veď tým ženám neubližujem, každej čestne poviem, aby so mnou nepočítala. Najlepšie sú vydaté, nie sú nebezpečné, tiež si chcú len užiť. Tak na tie sa môžem špecializovať. Alebo potom ozaj  len na tie eroticky založené . Určite nie osamelé , rozvedené, slobodné.  V dnešnej dobe  je si z čoho vyberať. Päťdesiatku som síce mal, ale hádajú mi menej. A hlavné je , ako sa ja cítim. A ako fungujem. Zatiaľ sa to dá. Ivan pohladí po tme Dášu po líci , nezobudí ju, je vyčerpaná .Ticho vstáva , ide  zapnúť počítač  a porozprávať sa so svojimi virtuálnymi  láskami.  

Horšia ako povodeň…

15.09.2024

Veru, horšia, pretože povodeň trvá krátko a síce zanechá za sebou spúšť, berie si aj ľudské životy, ale s vojnou sa predsa len porovnať nedá. Dobrou správou je, že tretia svetová by mohla byť už ozaj tou úplne poslednou v dejinách ľudstva , no zároveň by mohla znamenať aj zánik ľudskej civilizácie. Tento víkend sa rozhoduje o tom, či USA dajú súhlas Ukrajine na [...]

Majte rozum!

12.09.2024

Nie, výzva z nadpisu blogu nie je určená našej opozícii. Viacerí z vás by možno povedali, že tá predsa rozum vôbec nemá. A iste mnohí nad opozičnými aktivitami a nápadmi krútite hlavou a prajete hlavne progresívcom len to najhoršie . Odvolanie Michala Šimečku z postu podpredsedu parlamentu je pre vás ešte tým najmiernejším [...]

Spravodajské hry- že vraj za bombovými hrozbami sú dvaja ukrajinskí vrahovia

10.09.2024

Opäť snaha urobiť z Ruska strašiaka. Bombové vyhrážky vraj písali dvaja ukrajinskí vrahovia na úteku. Web cz24.news uvádza , že malo ísť o odvetu za Putinov azylový program pre občanov západných krajín. Redakcia dostala od ruských novinárov informácie o pozadí bombových vyhrážok. Český mainstream je vo svojom živle- podľa neho stopy vedú do Ruska , k Putinovi , ide [...]

Drucker

Samosprávne kraje predložili projekty optimalizácie stredných škôl

17.09.2024 11:57

Na júnovú výzvu ministerstva školstva zareagovalo všetkých osem samosprávnych krajov, spolu predložili 67 optimalizačných projektov.

Maroš Šefčovič

Šefčovič bude mať v novej eurokomisii silný rezort

17.09.2024 10:44, aktualizované: 11:45

V novej Európskej komisii bude 16 mužov a 11 žien a bude mať šesť výkonných podpredsedov, z toho štyri ženy.

Matúš Šutaj Eštok, Hlas, Michal Šimečka

Koalícia rozhodne o osude lídra PS Šimečku: Ak ho odvolajú, Gašpar hovorí o technických problémoch. Hlasovanie bude tajné

17.09.2024 10:30, aktualizované: 11:28

Voľba je tajná a viacerí poslanci majú pochybnosti. Je však málo pravdepodobné, že sa Hlas „vzbúri“.

kuba, rusko, loď námorná, Smoľnyj

Čína a Rusko pri Vladivostoku začali spoločné vojenské námorné cvičenie

17.09.2024 10:11

Rusko spoločnými manévrami usiluje o pomoc Číny pri snahe dosiahnuť svoj dlhodobý cieľ.

luna5

Len ďalšia Blog - Pravda stránka Kto dáva mojim perám úsmev, dáva môjmu srdcu život.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 369
Celková čítanosť: 1546755x
Priemerná čítanosť článkov: 4192x

Autor blogu

Kategórie