Založ si blog

Covidove šialenstvo alebo Vitajte v Osvienčime

Včera som  v jednom blogu naďabila na zaujímavý dialóg medzi dvomi  diskutujúcimi. Jeden z nich spomínal na covidove časy ako na časy  hrozného teroru ,napísal, že prežil smrť blízkych ľudí, ale tak zle ako v dobách matovičovských  sa  nikdy necítil a dokonca  celé obdobie covidu  prirovnal k pobytu v Osvienčime. Ten druhý mu oponoval , že je rozmaznaný hysterický  fracek: „Mal si prácu, mal si kde bývať , kde spať ,  mal si čo jesť až na malé obmedzenia (zatvorené niektoré podniky) si mohol chodiť, kam si chcel.“ A dodal, že jediným  problémom dotyčného  bolo , že nemohol chľastať  v krčme, ale iba doma.

Všimla som si aj iné blogy, ktoré sa vracajú do týchto čias , zrejme to súvisí s najnovšími  aktivitami vlády zo strany SNS. Pre mnohých ide o zvlášť citlivú tému aj vzhľadom na nápad o povinnom očkovaní.  V časoch covidu  ľudia prežívali extrémne situácie a ich emócie boli rozbúrené na najvyššiu možnú mieru . Ľudia sa báli o svoje životy  a pred očami im zomierali milované bytosti. Bola to pasca hlavne pre tých svojhlavých , ktorí sa  za nič na svete nechcú podriadiť  pravidlám spoločnosti, ak si myslia, že sú nesprávne nastavené. Do toho ešte trnavský blázon a neschopná vládna suita tieto pravidlá neustále menila.  Ja  osobne som toto  obdobie až ak zle  neprežívala, bola som síce väčšinou  zavretá doma, ale nenudila som sa , akurát som hodne utrpela finančne.  Isteže, aj mňa  obťažovalo nosiť rúška. Viem, že covid bol naozajstnou pliagou, nebola to len obyčajná chrípka, ale to by pochopil len ten, kto sa v živote už dusil . Stále sa vynárajú aj otázky typu: Priniesli väčší počet nakazených testovačky , pri ktorých  stáli ľudia v rúškach v istých rozostupoch alebo ľudia z davov na mítingoch , ktorí rúška nosiť odmietali ,či  tí zo slávnych oravských svadieb ? Alebo hádam tí, ktorí sa ako aj môj sused tajne stretávali a spoločne popíjali za zvukov gemerskej  ľudovej  piesne Pálenôčka, to je stvora, to môj doktor, keď som chorá  a potom skutočne doma ležali vo vysokých horúčkach ?  Toto obdobie nepatrí ešte k dobám dávno minulým, a teda ho ešte nemohol preveriť čas. Preto si myslím, že je priskoro určité záležitosti  hodnotiť.  Napríklad moje známe- lekárky- mali a dodnes majú  na očkovanie rozdielne názory.  Ak sa  teraz vyskytujú prípady údajných následkov po očkovaní, ja pripúšťam , že je to možné.  No sama poznám aj ľudí neočkovaných, ktorí si  po prekonaní covidu so sebou nesú  ťažké následky. Posledné rozhovory so známymi mi ale skôr potvrdzujú predpoklad, že po podaní vakcíny mali nežiaduce účinky skôr ľudia s oslabenou imunitou alebo nejakým skrytým ochorením, ktoré následne vakcína mohla spustiť. Aj tak ale zatiaľ prevažujú tí, ktorí si následky nesú po prekonaní tejto choroby ako po očkovaní. Čítala som jeden dobrý rozhovor  s istou  českou lekárkou, ktorá sa venuje alternatívnej  medicíne a dala sa očkovať. Povedala, že ide o mentálnu záležitosť , ide o to, čo si pripustíme. A že v tom prípade je úplne jedno, či ste alebo nie ste očkovaní. Možno  sa tento názor niekomu páčiť nebude, ale aj o tom je tolerancia. A tá bola veľmi naštrbená práve v časoch , keď nás tu ohrozovala nákaza . Slováci skúšku z tolerancie podľa mňa nezložili. A to tak z jednej ako aj z druhej strany. Čas nám však určite dá príležitosť to napraviť, tak to už proste chodí. No či tú skúšku zvládneme, to neviem. 

Niečo o konšpiráciách

02.05.2024

Zdravo konšpirovať je vraj zdravé. Je konšpirátorom Lukáš Machala, spolupracovník ministerky kultúry Martiny Šimkovičovej? Ten zapochyboval o tom, či je Zem guľatá. Údajne sa vraj tento pán mal stať novým riaditeľom Slovenskej televízie a rozhlasu, no našťastie on sám takéto špekulácie odmietol. V minulosti sa za [...]

Stará mačka

28.04.2024

Stará mačka je ako starý človek. Nepotrebuje toho veľa , no sú dni, keď si aj ona viac uvedomuje, že to s ňou ide dole kopcom. Zje toho málo a väčšinu dňa prespí. Sem tam sa pomotká po dome a po dvore a rada sa vyhrieva na slniečku. Teplo potrebuje ako soľ. Jej obličky sú mimoriadne citlivé a ak trpia, dajú jej pocítiť, že sa blíži možná smrť. Stará [...]

Šialené koaličné nápady alebo Je Kotlár príčetný?

26.04.2024

Vláda to skutočne nemá ľahké, veď napráva veci verejné po bláznoch. No treba na rovinu povedať, že aj niektoré nápady z dielne vládnej koalície silne pripomínajú bláznovstvá. Nie, nemám na mysli rušenie zubných benefitov ani ten nešťastný trestný zákonník. To sú chyby, za ktoré už koalícia zaplatila a v prípade benefitov ešte len možno platiť bude . [...]

Moment dopadu balistickej rakety na iracké mesto Erbil

Úder na Sýriu. Izrael zasiahol budovu bezpečnostných síl v Damasku

02.05.2024 23:01, aktualizované: 23:25

Sýrske štátne médiá o údere bezprostredne neinformovali.

ucla

USA: Na univerzite UCLA zadržali najmenej 200 propalestínskych demonštrantov

02.05.2024 22:22

Polícia zlikvidovala barikády a začala vypratávať tábor demonštrantov.

trump

Ďalší útok na Kapitol? Výsledky volieb uznám, len ak budú čestné, uviedol Trump

02.05.2024 21:52

Podobné slová použil aj v rokoch 2016 a 2020.

Miloš Vučevič

Smer Moskva. Srbský parlament potvrdil novú vládu, na niektorých ministrov sú uvalené sankcie

02.05.2024 21:19

Vučevičovu vládu po búrlivej dvojdňovej rozprave podporilo 152 z 250 poslancov.

luna5

Len ďalšia Blog - Pravda stránka Kto dáva mojim perám úsmev, dáva môjmu srdcu život.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 313
Celková čítanosť: 1387879x
Priemerná čítanosť článkov: 4434x

Autor blogu

Kategórie