Založ si blog

Sladká Marcinková proti rozumnému Kaliňákovi

V detstve som mala takú jednu čudnú vlastnosť. Keď som sa pozrela na ľudí, pripomenuli mi nejaké predmety alebo jedlo. Od toho sa odvíjali aj moje sympatie k nim. Napríklad niekto mi pripomínal nôž a skutočne, neskôr som zistila, že ide o značne ostrého človeka. Niekto mi pripomínal čaj , takže na mňa pôsobil upokojujúco. Nuž, každý z nás je nejaký. Poslankyňu za SaS Marcinkovú som si až do dnešného dňa prakticky  nevšímala. No po pozretí debaty na STV1  O päť minút dvanásť som sa na čas preniesla  opäť do svojho detstva . Marcinková na mňa pôsobila ako veľmi  sladký cukrík, od ktorého sa kazia zuby. Pohľad na ňu bol príjemný, až do chvíle, kým nezačala hovoriť. Niežeby bol jej prejav nekultúrny, práve naopak. Bol však slniečkársko naivný. Nedávno som sa  v inom blogu kriticky vyjadrila o Robertovi Kaliňákovi. Dnes u mňa Robo  zabodoval . V debate s poslankyňou viedol na celej čiare. Milučká pani  Marcinková sa darmo snažila  vyvrátiť fakty, s ktorými prišiel.  Najnaivnejšie bolo jej tvrdenie o Rusoch, ktorí po dobytí Kyjeva už budú priamo našimi susedmi , preto treba Ukrajine  pomáhať za každú cenu zvíťaziť. Nuž, typická rusofóbia v priamom prenose. Kaliňák  sa vyjadril  „Bez ohľadu na to, ako sa konflikt skončí, Ukrajina bude mať vždy hranice s Ruskom. Nevysťahuje sa. Mierová snaha je to, čo najviac potrebuje. Keďže situácia je na fronte  zamrznutá, treba začať  hovoriť o mierových rokovaniach.“ Takisto sa pýtal , či ozaj Marcinková  verí  vo víťazstvo Ukrajiny a že sa Ukrajina vráti do hraníc  z roku 1991.  Marcinková nedokázala na jeho otázku odpovedať. Z dnešnej debaty som si odniesla ešte jeden poznatok.  A síce, že som sa mýlila v moderátorke Jančkárovej. Doteraz sa mi zdalo, že jej kritici nemajú pravdu, lebo v debatách vystupuje korektne, hoci má svoj názor. Po dnešku si to už nemyslím. Jančkárová  značne nahrávala Marcinkovej , skákala Kaliňákovi do reči , až ju musel upozorniť , že by rád dokončil myšlienku. Nakoniec som si uvedomila , že  aj Jančkárová mi pripomína niečo sladké,  ale falošné, čo síce chutí ako med , ale je v skutočnosti jedom.  

Niečo o konšpiráciách

02.05.2024

Zdravo konšpirovať je vraj zdravé. Je konšpirátorom Lukáš Machala, spolupracovník ministerky kultúry Martiny Šimkovičovej? Ten zapochyboval o tom, či je Zem guľatá. Údajne sa vraj tento pán mal stať novým riaditeľom Slovenskej televízie a rozhlasu, no našťastie on sám takéto špekulácie odmietol. V minulosti sa za [...]

Stará mačka

28.04.2024

Stará mačka je ako starý človek. Nepotrebuje toho veľa , no sú dni, keď si aj ona viac uvedomuje, že to s ňou ide dole kopcom. Zje toho málo a väčšinu dňa prespí. Sem tam sa pomotká po dome a po dvore a rada sa vyhrieva na slniečku. Teplo potrebuje ako soľ. Jej obličky sú mimoriadne citlivé a ak trpia, dajú jej pocítiť, že sa blíži možná smrť. Stará [...]

Šialené koaličné nápady alebo Je Kotlár príčetný?

26.04.2024

Vláda to skutočne nemá ľahké, veď napráva veci verejné po bláznoch. No treba na rovinu povedať, že aj niektoré nápady z dielne vládnej koalície silne pripomínajú bláznovstvá. Nie, nemám na mysli rušenie zubných benefitov ani ten nešťastný trestný zákonník. To sú chyby, za ktoré už koalícia zaplatila a v prípade benefitov ešte len možno platiť bude . [...]

vojna na Ukrajine, Rusko, Petrohrad

ONLINE: Kyjev s našou pomocu môže opäť zaútočiť v roku 2025, verí Biely dom

05.05.2024 07:25

Ukrajina so schválenou vojenskou pomocou Spojených štátov udrží obranu a v roku 2025 môže aj zaútočiť, uviedol Jake Sullivan.

nôž, krv, zranenie

Zradikalizovaný mladík pobodal muža v Perthe, austrálska polícia ho zastrelila

05.05.2024 06:22

Polícia na západe Austrálie zastrelila 16-ročného radikalizovaného chlapca, ktorý v nedeľu na verejnosti nožom poranil jednu osobu.

Czech Republic V4

Babiš s ruskými vlajočkami na lícach a nevydarený náhradník exministerky. Strelila si Fialova vláda až tri rýchle vlastné góly?

05.05.2024 06:00

Europoslanec sa hanbí za predvolebnú antikampaň svojich straníckych kolegov a dianie okolo odvolania ministerky vyzerá ako politická tragikomédia.

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

04.05.2024 21:52

Desiatky ľudí aj krajania zo Slovenska boli v sobotu poobede svedkami oblečenia bruselskej sochy Manneken Pis do detvianskeho kroja.

luna5

Len ďalšia Blog - Pravda stránka Kto dáva mojim perám úsmev, dáva môjmu srdcu život.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 313
Celková čítanosť: 1389078x
Priemerná čítanosť článkov: 4438x

Autor blogu

Kategórie