Založ si blog

Chcem všetkých, ktorí čítajú moje blogy, o niečo poprosiť.

Fakt sa neviem spamätať z tohto systému. Rezonujú vo mne rôzne pocity. Asi najviac je to hnev , ale aj smútok, rozčarovanie. Som človek , ktorého hlavnou vlastnosťou je priamosť a takisto zmysel pre spravodlivosť , nenávidím pokrytectvo, lož a za hlavné zlo súčasnej doby považujem zbrojenie a som citlivá na cenzúru. Dnes som venovala dosť času blogu a stále mi ho sťahujú , už som zmazala dve slová, ktoré im prekážali, aj tak zmizol. No určite som aj ja urobila chybu , nečítala som pravidlá blogovania, lebo by ma vo sne nenapadlo, že niektoré veci sú proste možné. Tak vás teraz chcem poprosiť, aby ste si prečítali môj predchádzajúci blog s názvom V každej dobe upaľujú čarodejnice. Kto ich upaľuje dnes?

Nech sa energia a čas, ktorý som do blogu vložila , zúročia. Ďakujem vám !

Aj Denník N sa vie ospravedlniť, ak ide do tuhého

16.06.2024

Priznám sa, že rada počúvam prejavy Petra Pellegriniho , pretože okrem rozumných argumentov v nich nepočujem falošné tóny , naopak , z jeho slov cítim okrem razancie aj pokoru. A snahu nehrotiť situáciu ešte viac. Tým nechcem povedať, že Peter nerobí chyby. Napríklad sa mi nepáčila jeho reakcia týkajúca sa zbrojárskeho priemyslu na Slovensku. Že treba [...]

Už onedlho sa ukáže, či je Peter Pellegrini prezidentom všetkých

15.06.2024

Chcem veriť, že Peter Pellegrini bude dobrým prezidentom. Má na to všetky predpoklady. Vystupovanie , komunikácia, rozhľad, praktické skúsenosti a hlavne disponuje snahou byť v politike slušný a slušne riešiť aj prípadné konflikty. Veď aj kvôli tomu opustil svoju pôvodnú stranu Smer. Jeho predchodkyňa to nemala jednoduché, ale sama si zvolila takú [...]

Je čas opustiť NATO…

14.06.2024

Pár vetami , krátko o maximálne dôležitej téme. Zločinecká organizácia NATO nás chce zatiahnuť do vojny. Viktor Orbán sa vyjadril v rannom vysielaní rozhlasovej stanice Kossuth, že NATO plánuje zriadiť na území svojich krajín tri veľké vojenské základne, z ktorých bude dodávať zbrane Ukrajine. Ak budú základne zriadené na Slovensku, v Poľsku a Rumunsku, “stanú [...]

vojna na Ukrajine, mierový summit vo Švajčiarsku, Volodymyr Zelenskyj

Zelenskyj získal 85 podpisov pod deklaráciu z mierového summitu. Viaceré veľké krajiny sa nepripojili

16.06.2024 14:43

Účastníci prvého summitu o mieri na Ukrajine vyzvali na návrat detí deportovaných Ruskom a na zapojenie "všetkých strán" do mierového procesu.

SR prezident Pellegrini inaugurácia BAX

Pellegrini: Chcem byť silnou hlavou štátu, využijem svoje politické skúsenosti

16.06.2024 14:07

Nový prezident Peter Pellegrini považuje za svoju výhodu skutočnosť, že ako prvý politik v novodobej histórii zastával všetky tri najvyššie politické funkcie.

varechovy protest, protest proti interrupciam, umele prerusenie tehotenstva, interrupcie,

Interrupcií je na Slovensku najmenej za tri dekády. Ministerka zdravotníctva zvažuje schválenie interrupčnej tabletky

16.06.2024 12:35

Ministerka zdravotníctva Zuzana Dolinková si nechá v otázke interrupčnej tabletky poradiť od koaličných partnerov.

väzeň, väzenie, mreže

V ruskej base zajali väzni dvoch dozorcov. Zasiahli špeciálne jednotky, útočníkov zabili

16.06.2024 11:40

Skupina šiestich mužov sa v nedeľu vo väzenskej väznici v Rostove na Done na juhozápade Ruska zmocnila dvoch dozorcov.

luna5

Len ďalšia Blog - Pravda stránka Kto dáva mojim perám úsmev, dáva môjmu srdcu život.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 341
Celková čítanosť: 1451150x
Priemerná čítanosť článkov: 4256x

Autor blogu

Kategórie