Založ si blog

Slúžim svojej vlasti- Amerike

(Úryvky z tajného  denníka ministra Naďa)

So ženami mi to nevychádza,  hmm, hoci doteraz neviem, čo im to obom  sadlo na nos. Ale čert to ber! Ženy sú falošné . No  dostať takýto flek od Igora , o tom by sa mi pred pár rokmi ani nebolo prisnilo. Pravda, vzdelanie na to mám. A niektorí, že som vraj servilný… No a čo? Už som bol na vážkach,  že skončím  s politikou, ale to bola len taká kratučká kríza. Lebo-  nevďačníci sú títo Slováci.. veď ja som zabezpečil, že nás západ berie pomaly  ako rovnocenného partnera a oni mi stále niečo vyčítajú, Veru,  Igor má pravdu, keď povedal, že sa cíti ako prenasledovaný žid. Cítim to rovnako, Čo ja môžem za to, že  Spojené štáty odmietli dať  ešte pred vojnou Ukrajine raketové systémy Patriot? A že im  potom sľúbili naše S-300 stovky?  Ako som sa mohol postaviť ministrovi obrany Spojených štátov ? Okrem toho, je  o hlavu vyšší  ako ja a k tomu černoch. Však by ma ešte obvinili z diskriminácie a s tým teda sranda nie je.  Dobre, tak odišli S 300 stovky  aj migy . A ešte som zo seba robil pred spoločnosťou idiota ,klamal som  v priamom prenose.  No musel som! Mám tri deti  a viem dobre, že sa  už nikdy  nedostanem na takúto pozíciu. S Igorom odídem aj ja. Nevďačný národ títo Slováci. Hoci je pravda, že teraz naše nebo chránia cudzie sily  a možno fakt ak k dačomu dôjde,  ostaneme s holou riťou. Ale dúfam, že ja tu už v tom čase  nebudem. Už mám čosi našetrené, ešte potrebujem pár mesiacov, aby som isté veci dotiahol do konca. Aby som bol zabezpečený do konca života.   Viacerí tak rozmýšľajú, som si istý. Však vraj aj Igor má vilu vo Švajčiarsku, keby došlo k najhoršiemu… 

„Nevera“ pred voľbami

28.03.2024

Zatiaľ čo Slovenky a Slováci riešia, kto bude prezidentom , ona rieši jedného muža. Ten je pre ňu dôležitejší ako Pelle alebo Korčok. Politika ide bokom . Chrumkavý Pelle alebo vojnový štváč Korčok? Takto ich charakterizujú poniektorí jej známi. Nina je liberál a súčasne konzervatívec. Je proti vývozu zbraní na Ukrajinu , no zároveň je za [...]

Slovenská národná strana- pomáha alebo škodí Slovákom?

25.03.2024

Zabudnime na minulosť Slovenskej národnej strany. Zabudnime na slotoviny aj na semafor Andreja Danka. Danko má teraz celkom iné“ starosti“, má krásnu mladú priateľku a chodí po výletoch, údajne sa vyváža aj na štátnom aute. Ale medzitým nám stihol celkom pekne zavariť. Čaká nás totiž druhé kolo s nie veľmi istým výsledkom a za to môžu [...]

Ako som sa stal progresívcom

24.03.2024

Martin pochádza z malého mesta na východe Slovenska , pracuje ako IT čkár v Bratislave. Darí sa mu , dobre zarába a žije spoločenským životom. Poznám ho pár rokov , zoznámili sme sa na jednej prednáške ,kde mi porozprával svoj príbeh. Včera som sa zaujímala, koho volil a či nezmenil svoj názor. Veru nie. Volil Ivana Korčoka a stále sympatizuje s Progresívnym [...]

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 09:06

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

luna5

Len ďalšia Blog - Pravda stránka Kto dáva mojim perám úsmev, dáva môjmu srdcu život.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 298
Celková čítanosť: 1347219x
Priemerná čítanosť článkov: 4521x

Autor blogu

Kategórie