Nielen o Infovojne či Denníku N

Nielen o Infovojne, alternatíve a mainstreame, ale takisto o pokrytectve , malosti a o kritickom myslení bude tento blog. Začnem reakciou na môj včerajší zo série sci fi. Iste, nepatrí k tomu najlepšiemu, čo som napísala, nemusí sa každému páčiť, veď každému z nás vyhovuje iný štýl písania. V komentároch naň reagovalo slušne pár diskutujúcich a pri čítaní reakcií som si opäť uvedomila, akí sú mnohí ľudia pokryteckí. Nie, v žiadnom prípade nechcem kritizovať reagujúcich , ktorým za komentáre ďakujem. A pri tomto blogu vlastne ani nešlo o humor, veď zasmiať sa schuti pri predstave, že by sa opísané udalosti mohli stať skutočnosťou, dokáže hádam iba cynik. Aj ja som sa zasmiala iba pri predstave určitých častí z blogu. K tomu pokrytectvu ale : všímam si, že poniektorí diskutéri tu dobre že do neba nevychvália isté blogy, ktoré sú na úbohej nielen štylistickej úrovni len preto, že súhlasia s prezentovanými názormi. Ak by som ja bola napísala blog , ktorý by obsahoval gramatické chyby, bol by vo forme holých, nerozvitých viet, myšlienkovo jednoduchý, ale bol by napísaný v duchu , že podporujem všetky kroky vlády, že progresívcov by ozaj bolo najlepšie pozatvárať do väzenia, že zo Zápasu k nám prichádza len skaza , źhubné ideológie , úpadková kultúra , že konsolidačný balíček nemá chybu, nehovoriac už o pochvalách trubiroha Kotlára, možno aj pár zo včerajších diskutujúcich by sa o ňom bolo vyjadrilo pochvalne. Veď podobný blog som vlastne už raz napísala a volal sa Tri svine a generál. Neviem, či aj iné národy sú také netolerantné, ale občas som zhrozená zo situácie na Slovensku. Predvčerom sa ktosi v debate vyjadril, že sme národom xenofóbov, rasistov, fašistov . Vždy som bola patriot, ktorý nedal na Slovákov dopustiť a hoci debatujúci zveličil a zovšeobecnil, musím priznať , že sčasti mal pravdu. Okrem milých pohostinných ľudí na Slovensku žije veľa extrémistov. Napríklad niektorí voliči Republiky alebo aj SNS či Národnej koalície. Zdôrazňujem, že v živote nám problémy často spôsobujú práve hranice , ktoré prekračujeme a odchádzame z tzv. stredu. Trebárs tá Republika. Mnohé myšlienky , ktoré propaguje , sa mi páčia , lenže celé to kazí pár lumpov , ktorí už idú do extrému. Preto ak nechceme ísť do dôb temna , má zmysel skôr voliť stredové strany ako Hlas, Smer . Aj Saska bola takou stranou, kým do nej neprišli politici typu Kolíkovej.

V jednom z blogov som písala o svojom známom, ktorý je veľkou kapacitou v odbore elektrotechniky. Raz som sa ho pýtala, čo si myslí o progresívcoch a dohodli sme sa, že si po čase zavoláme a vyjadrí sa k tomu. K rozhovoru došlo pred pár dňami. A musím povedať, že to bol veľmi zmysluplný rozhovor, ktorý ma zase posunul dopredu. Nedozvedela som sa toho veľa o progresívcoch, zato som sa dozvedela veľa o sebe. Aká som dôverčivá a ako musím posilňovať kritické myslenie. Nuž, je pravda , že som taký spomalený typ a na mnohé vecí prichádzam časom , až keď si idúc svojím pomalým tempom o téme poriadne popremýšľam. Ale napokon, na tom nie je nič zlé. Rady môjho známeho sa možno budú hodiť aj niektorým z vás. Samozrejme, tým, ktorí si myslia , že len oni majú patent na rozum alebo sa v duchu rozhodli, že druhá strana nemôže mať pravdu , je zbytočné tu niečo podsúvať. Známy sa ma pýtal, čo vlastne viem o progresívcoch a či som čítala ich program, či som čítala životopisy ľudí, ktorí tvoria gro tejto strany. Priznala som sa, že nie a že som si na PS utvorila názor iba na základe provládnej agendy a istých článkoch v alternatíve. Veď aj niektorí diskutujúci Pravdy často dávajú rovná sa medzi PS a LGBTIQ hoci ide o značné zjednodušenie. Málokto z nich si uvedomuje, že je to len časť programu tejto strany a že ak by bola v koalícii, niektoré myšlienky by aj ona musela v strete s realitou korigovať. Málokto z nich si uvedomuje , že téma LGBTIQ najviac vyhovuje práve koaličným stranám, aby ľuďom ukazovali strašiaka a získavali si ich na svoju stranu. Koalícia šibrinkuje popod nos voličom s mantrou Nevoľte týchto ľudí, lebo majú šibnutý program. A pritom- kto z nás môže stopercentne vedieť, aká by bola realita, keby boli tí „šibnutí“ pri moci? Reči sa hovoria a chlieb sa je. Známemu som povedala, že sa mi páči Standard a že je to podľa mňa najlepší zdroj informácií. Spýtal sa ma, či čítam aj iné noviny. Cítila som sa trocha trápne, lebo okrem Standardu vlastne občas mrknem len jedným okom do alternatívy a druhým tak trocha do Pravdy. Povedal mi, tak si predplať hoci len na rok Denník N alebo SME. Len to čítaj a uvažuj , čo ti nepasuje, vyselektuješ. Tak ako to robím ja. Ja si prečítam povedzme 4 rôzne zdroje a až potom si utvorím názor. Podotýkam, že známy nie je členom PS , nevolil ho a keď som sa ho pýtala na názor na jednotlivé vlády, povedal, že ani jedna nebola dobrá, ale najhoršia bola po Mečiarovej a divokých 90. rokoch tá Matovičova.

Tak som sa teda do toho Denníka N napokon mrkla. Mal pravdu. Objavila som napríklad článok o udalostiach v trenčianskom gymnáziu. Opäť zrejme niektorí budete pobúrení propagáciou LGBTIQ . Možno budete mať sčasti pravdu , možno sa skutočne tá učiteľka mala zamerať na širší protest proti násiliu , veď okrem Teplárne sme tu mali napríklad aj vraždu mladej ženy v Michalovciach a iné prípady násilia . Lenže je tu aj druhá stránka mince a na tú práve poukázal Denník N v článku o Republike, ktorá celý prípad zneužila a dokonca hejtovaním ohrozila 14 ročné dievča. Link na článok:  https://dennikn.sk/4249678/co-sa-dialo-na-trencianskom-gymnaziu-ked-politici-republiky-huckali-dav-proti-ucitelke-i-skolacke/ . Takéto informácie vám ale zase neuverejnia ani Hlavné správy, ani Infovojna, ani amatérsky Hlavný denník. Takže výsledok ? Že pravda je niekde uprostred. Nie, nestala sa zo mňa kovaná progresívka, hoci niektoré z názorov tejto strany sú mi sympatické. Sú však veci týkajúce sa zahraničnej politiky, v ktorých s PS zásadne nesúhlasím. V závere by som chcela apelovať na takých, ako som ja , môžete zostať verní svojmu presvedčeniu , ale ak chcete poznať pravdu alebo sa k nej aspoň priblížiť, čítajte rôzne – aj protichodné zdroje . Čítajte nezaujato, s otvorenou mysľou, skúmajte, neuzavrite sa vopred do bublinky , ako som to z nevedomosti robila ja.

Minister Kamenický prekvapí celý svet

17.10.2024

Známy slovenský veštec Juraj poskytol nemenovanému alternatívnemu webovému portálu rozhovor, v ktorom hovorí o tom, ako bude vyzerať Slovensko v roku 2035. Jeho doterajšie predpovede sú takmer na chlp presné, takže sa skutočne máme na čo tešiť. Napokon, posúďte sami. Rok 2035: Na Slovensku už nežije ani jeden medveď a podobne je to aj s ľuďmi vo veku pod 60 [...]

Tak ako, pán premiér, ako, pán Kaliňák?

16.10.2024

Eduard Chmelár na sociálnej sieti vyjadril obavu z eskalácie napätia , s čím sa mnohí z nás určite stotožňujú. V tejto súvislosti spomenul plánované rozmiestnenie jadrových zbraní v Maďarsku. Ohrozenie sa dotýka aj nás , keďže bilaterálna vojenská zmluva s USA umožňuje rozmiestnenie jadrových zbraní na našom území . Napísal: „ [...]

Ktorá strana by zachránila Slovensko ?

15.10.2024

V jednom z mojich blogov som rozoberala dôvody, prečo strane Smer padli preferencie. V tejto súvislosti sa ozývajú hlasy, ktoré uvažujú o predčasných voľbách. Hoci touto vládou nie som nadšená , myslím, že nové voľby by vyvolali ešte väčšiu destabilizáciu v spoločnosti. Možno aj to bol jeden z dôvodov, prečo sa Čaputová [...]

Kukláč

Lovci lebiek v rekordne krátkom čase zadržali v Medzeve mladého muža, na ktorého bol vydaný európsky zatykač

18.10.2024 22:22

Cieľoví pátrači len dva dni od obdržania európskeho zatykača vypátrali 27-ročného Pavla B.

Ladislav Ballek Maryam Marashi

Slovensko cez mimovládku pomáha afganským utečencom v Iráne. "Reťaz nádeje" už pomohla tisíckam detí

18.10.2024 20:04

Organizácia vo svojej nemocnici od roku 2007 hospitalizovala už 16-tisíc detí.

Kamil Šaško

Minister Šaško sa obáva, že môže o vyrokované peniaze prísť. PS: Vo funkcii začína vydieraním lekárov

18.10.2024 18:31, aktualizované: 18:38

Ponuka rastu platov zdravotníkov, ktorú minister predstavil, je podľa neho férová. Zopakoval, že je finálna.

lesby, homosexuáli

Poľská vláda navrhuje registrované partnerstvá pre páry rovnakého pohlavia

18.10.2024 18:06

Podľa poľskej ministerky pre rovnosť Katarzyny Kotulovej ide o "historický deň".

luna5

Len ďalšia Blog - Pravda stránka Kto dáva mojim perám úsmev, dáva môjmu srdcu život.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 385
Celková čítanosť: 1587506x
Priemerná čítanosť článkov: 4123x

Autor blogu

Kategórie