Založ si blog

Aj Denník N sa vie ospravedlniť, ak ide do tuhého

Priznám sa,  že rada počúvam prejavy Petra Pellegriniho , pretože okrem rozumných argumentov  v nich nepočujem falošné tóny , naopak , z jeho slov cítim  okrem razancie aj  pokoru. A snahu nehrotiť  situáciu ešte viac. Tým nechcem povedať, že Peter nerobí  chyby.  Napríklad sa mi nepáčila  jeho reakcia týkajúca sa zbrojárskeho priemyslu na Slovensku. Že treba zbrane vyrábať a zarábať na nich.  Dnešný jeho prejav z prezidentského paláca pre reláciu STV 0 5 minút 12  bol opäť  prejavom zrelého štátnika a človeka.  Prezident povedal: “Bol by som rád keby Prezidentský palác nebol miestom, kde si budem volať ľudí, ktorí si myslia to čo ja.” Takisto vravel, že spoločnosť  je extrémne rozdelená a ak sa situácia neupokojí,  môže nastať problém. O tom, aká výzva pred ním stojí, som písala v predchádzajúcom blogu. Pellegrini si uvedomuje, že upokojenie našej spoločnosti závisí vo veľkej miere od médií. Preto chce aj s nimi a s influencermi sadnúť za okrúhly stôl.  Priznám, som trocha skeptik. Na druhej strane ma teší, že vzhľadom na to, že sa Pellegrini dokázal odtrhnúť  od Fica a založiť a úspešne viesť novú stranu, si aj teraz bude vedieť presadiť svoje. Lenže médiá? Tie sú závislé od svojich sponzorov a tí často nepochádzajú z nášho malého Slovenska. Tak napríklad  na podanie ruky k zmieru  najnovšie odpovedal Denník N zvaný aj  Nenávisť tak, že politický marketér Adam Znášik v podcaste tohto denníka niekoľkokrát vynadal politikom Smeru do „debilov“. Išlo o   Erika Kaliňáka a Juraja Gedru pre ich kampaň Rešpektujem iný názor . Znášik ešte  uviedol, že chce, aby títo politici boli vytlačení na kraj spoločnosti, „do hajzla, kam patria“.

V Smere pochopiteľne nevylúčili  právnu dohru a Erik Kaliňák žiadal od šéfredaktora  ospravedlnenie. Šéfredaktor Matúš Kostolný sa nakoniec ospravedlnil. Vysvetlil, že satirický podcast má voľnejšie hranice ako spravodajstvo. A dodal, že sa budú snažiť o vecnú a kultivovanú kritiku a verejnú diskusiu, lebo to je základ demokracie. Otázne je, či sa tomuto denníku dá veriť. Pretože používa príliš často podpásovky a dokonca sa dokáže uchýliť aj ku klamstvám. V každom prípade ďalšie kroky médií  budú závisieť aj od  ďalších krokov vlády.  Na každý konflikt totiž treba dvoch. A v každom konflikte  robia chyby obe strany a časť pravdy má jedna i druhá strana. Kompromis sa hľadá ťažko. Ale nie je nemožné ho nájsť.  

O čierno-bielom a farebnom myslení a o tom, čo znamená stáť v ohni

23.06.2024

( blog venujem nicku Versal za jeho včerajší komentár , ktorý ma skutočne dostal. Veľmi pekne za neho ďakujem) Najprv pár slov na úvod. Včerajší blog o učiteľke som dnes sama stiahla, ale nie z dôvodu , že by som s ním nebola spokojná. Prečítalo ho dosť ľudí, myslím, že viacerí mi v duchu dali za pravdu a tak splnil svoj účel. Niektoré [...]

Je splnomocnenec Kotlár zaslúžene na pranieri?

21.06.2024

Je načase naliať si čistého vína. Blogerov, ktorí majú iný názor , sem chodia šikanovať ľudia typu Malinová. Za to, že mám svoje názory, ma uráža a píše, že som progresívny troll a ohlupujem ľudí. Prosím o prepáčenie, ak niekto kvôli mne ohlúpol. Ale šikanu budem riešiť . Napríklad aj otvoreným listom redakcii . Je načase skončiť s takýmito praktikami , s [...]

Nefér hra Smeru?

21.06.2024

Nechcem sa pýšiť cudzím perím, tak rovno napíšem, že môj blog je výrazne inšpirovaný komentárom podľa mňa najlepšieho slovenského novinára. Jeho vety budem citovať, ostatné sú z mojej dielne. Takže: Smer vyhral voľby. Dá sa povedať, že aj preto, lebo Robert Fico viedol populistické reči. Iste, robil dobrú opozičnú politiku a okrem toho, [...]

zbrane, zbraň

Prvýkrát v dejinách. Hlavný lekár USA klasifikoval násilie so zbraňami ako zdravotnú krízu

25.06.2024 23:40

Spojené štáty predstavujú výnimočný prípad z dôvodu vysokého počtu zranení a úmrtí spôsobených strelnými zbraňami — najmä pokiaľ ide o deti.

alkohol

Na konzumáciu alkoholu zomrú ročne takmer tri milióny ľudí

25.06.2024 23:26

Do tejto štatistiky je započítané aj šoférovanie pod vplyvom alkoholu, násilie súvisiace s alkoholom a rôzne choroby.

Sunak

Štyria muži vnikli do záhrady britského premiéra. Zadržala ich polícia

25.06.2024 22:54

Organizácia s názvom Youth Demand zverejnila video, na ktorom je vidieť, ako jej člen vykonal veľkú potrebu do jazierka na Sunakovom pozemku.

Matúš Šutaj Eštok

Ministerstvo vnútra dostalo pokutu 90-tisíc eur za odstavenie čurillovcov mimo službu

25.06.2024 20:18

Rezort vnútra sa odvolá voči tomuto rozhodnutiu Úradu na ochranu oznamovateľov.

luna5

Len ďalšia Blog - Pravda stránka Kto dáva mojim perám úsmev, dáva môjmu srdcu život.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 345
Celková čítanosť: 1465747x
Priemerná čítanosť článkov: 4249x

Autor blogu

Kategórie