Nie sme národom Matoviča a Fica

24. decembra 2023, luna5, Nezaradené

Dnešný blog bude krátky a je možné, že ho neskôr aj zmažem. Nie je to vlastne ani blog , skôr také poďakovanie a upozornenie. Chcem zaželať krásne sviatky všetkým tým, ktorí moje blogy čítali a čítajú a ktorí ma podporujú a píše zmysluplné  komentáre.  Aj keď sme sa  s niektorými nezhodli, ale ak sme dokázali slušne komunikovať, bez urážok, tak to celé malo zmysel. A ak som niekomu ublížila, tak  prosím na tomto mieste o odpustenie. Žiaľ, aj tu na blogovisku je občas cítiť plno zlej energie. Zopár nickov svoju zlosť a frustráciu musí proste niekde vyventilovať. A potom ubližujú a urážajú hlava nehlava. Proti takým treba zakročiť  a administrátor ich nick zablokuje. Je dobré kyberšikanu riešiť , nikto na vás nemá právo pľuť. Mala som skúsenosť aj s jednou blogerkou, že mi začala nadávať a dokonca urážala neprávom mojich rodičov, o ktorých ani nič nevie! A to len preto, že som kdesi napísala jednu vetu, s ktorou nesúhlasila. Nuž, aj takéto patologické prejavy určitých jedincov sa sem dostávajú. A prečo ten názov? Lebo Slováci naozaj nie sú národom  Matoviča ani Fica. Nie sme pomstychtiví psychopati a nie sme ani takí bojovníci ako Fico. Sme kdesi v strede. Hádam je to tak dobre.