Čaputová a Radičová zneužili festival v Kremnici.

29. augusta 2023, luna5, Nezaradené

Pôvodne som  dnes neplánovala písať blog o politike, ale  dozvedela som sa o udalosti, ktorá ma  značne znechutila. Ide o festival humoru a satiry  pod názvom Kremnické gagy. Okolie Kremnice a Banskej Štiavnice ako aj obe mestá  samotné patria k unikátom Slovenska . Sú prekrásne , no nežije sa tam ľahko.  Pred rokmi som sa aj ja zúčastnila spomínaného festivalu  a dokonca  som   tam stretla  aj  pani Radičovú. Vtedy mi ešte bola sympatická, prekážalo mi na nej jedine to, že si pripaľovala jednu  cigaretu od druhej.  Dnes už mi táto dáma taká sympatická nie je, hoci musím uznať,  že je vzdelaná  a inteligentná.  Radičová  sa,  žiaľ,  dala do služieb progresívcov  a „demokratov“   a snaží sa  kultivovane  masírovať verejnosti mozgy. Atmosféra Kremnických gagov bola vždy  uvoľnená , ľudia sa tam cítili príjemne.  Na takéto  festivaly politika nepatrí. Zuzana Čaputová  a Iveta Radičová  si to však zjavne nemyslia.  Rozhodli sa robiť „ nenápadnú“ predvolebnú kampaň  šimečkovcom .  V diskusii  Čaputová varovala pred víťazstvom Smeru a spoločne s Radičovou  vyzývali ľudí, aby volili  iné strany.  Kto to vlastne celé vymyslel, neviem. Nejaký  servilný organizátor,  sponzor , či sa tam tie dve  vopchali samé?

Na záver ukážka Čaputovej falošnosti. V diskusii zaznelo:„ Keď čítam billbordy  o tom, že sme stále niekým a niečím ohrození, akoby v nás chceli vytvoriť pocit obete… Nenechajme si nahovoriť, že sme obeť, o ktorú sa idú pobiť mocnosti, ktoré nám idú niečo nadiktovať. Že sa na nás valí nejaká tragédia a títo politici nás idú pred ňou zachrániť. To je iba spôsob manipulácie.“ … A pritom ona sama je súčasťou  kampane , v ktorej progresívci strašia ľudí, že :“ ak neprídeš voliť, nevyjde slnko, Rusi vyhrajú a ty tu nebudeš mať právo vychovávať deti..“