Založ si blog

Mozog ako hlavný sexuálny orgán. Byť lesbou je v dnešnej dobe výhrou.

Cez víkend sa snažím aspoň do istej miery  odpútať od politiky a venovať sa skôr iným témam. Hoci aj táto dnešná už vlastne  do politiky prerastá. Blog bude teraz osobnejší.  V úvode chcem podľa vzoru našich moderátorov prehlásiť, že som hetero  len hetero a nič iné.  Riadim sa mottom Ži a nechaj žiť. Som za  registrované partnerstvá , ale v otázke adopcií detí  pre mužské páry zastávam aspoň zatiaľ negatívne stanovisko. Zastávam tiež názor, že gayovia, lesby a bisexuáli sú normálni zdraví  ľudia, kým ten zvyšok abecedy  patrí do rúk psychiatrov.   Hoci sa riadim horeuvedeným mottom,  priznávam, že voči homosexuálnym mužom cítim odpor.  Určite by som nešla v stopách J. Bitto Cigánikovej, ktorej partner vraj robil gigola mužom v Taliansku. Ak ma už  muž  má podviesť, tak rozhodne so ženou!  Na názor a hlavne pocity máme  každý právo , preto mi príde choré , že sú snahy trestať ľudí ešte aj za to , ak sa krivo pozrú  na nejakého toho  písmenkového príslušníka.  

A teraz k lesbám. Pár som ich v minulosti  poznala  a nemala som s nimi dobré skúsenosti. No zákeraci sa nájdu všade, aj medzi hetero.

Uvedomujem si , že  v niektorých prípadoch  existuje  tenká hranica medzi tým, čo je prirodzené  a čo už to prirodzené v tradičnom chápaní presahuje. V detstve som sa hrávala s bábikami ,ktoré som liečila, líčila, milovala, i bila. Potiaľto  v poriadku.  V predpuberte   mojou  záľubou bola hra s krásnymi ženami, ktorých tváre  a postavy som si povystrihovala  z časopisov, líčila som ich   a hrala s nimi divadlo.  Mužské tváre  a postavy do môjho sveta nepatrili. Bolo to ok? A ďalej. Celkom ma fascinujú (pravda s vekom čoraz menej a menej) nielen pekné ženské tváre, ale aj pohľad na pekné ženské telo – a aj  na akty. To mužské sa mi až tak nepáči. Predsa len, obliny sú obliny:) Nie, skutočne nie som na ženy , ak vidím fotky , video , kde  sa dve ženy bozkávajú, prípadne idú ešte ďalej, nič mi to nehovorí. Ale- tak sa zamýšľam, keby mi zaviazali oči  a nejaká žena by sa ma dotýkala, prípadne by zašla ešte ďalej a ja by som nevedela, že je to žena , bolo by mi to takisto nepríjemné? Predpokladám, že telo by asi zareagovalo po svojom. A čo muži, ktorí odsudzujú LGBTI  komunitu, ale pritom si celkom radi pozrú dve ženy- aj lesby- naživo?  Hmm…  Ako je to s vami ?   Byť dnes lesbou je nielen normálne , ale  aj výhodné. Lesbu si nikto netrúfne vyhodiť z práce , aby nebol obvinený z diskriminácie a ak dve ženy nechcú mať deti, môže im to veru celkom dobre a príjemne fungovať. Ženy spolu lepšie komunikujú  ako by komunikovali s opačným pohlavím , sú voči sebe jemnejšie  a častokrát pozornejšie. Ale nemusí to byť pravidlom!

Tak sa zamýšľam, ale ozaj sa svet mení k lepšiemu?  Moja sesternica žije v Prahe. Má 12 ročnú vnučku, ktorá sa momentálne zaľúbila do spolužiačky. V škole ich učia, že je to prirodzené.   Poslala domov video z výletu ,na ktorom so spolužiačkou  na seba  roztúžene hľadia  a idú sa pobozkať.  Sesternica je z toho nešťastná, ale čo urobí? Tak sa zamýšľam. Naozaj je to len výchovou, dobou? Mne by  vo veku sesternicinej vnučky neboli  príjemné dievčenské dotyky,  a v puberte som určite  pozerala po chlapcoch. Pre naše generácie toto prirodzené nebolo. Je to teda príjemné dnešným deťom? Lomcujú nimi iné hormóny ako lomcovali nami? Nie, hormóny ostali tie isté, len progresívci zneužili starú pravdu, že najväčší sexuálny orgán je mozog. Akú informáciu do neho zadáte  či zasadíte, takú úrodu vám prinesie.  

Hoci na druhej strane – fantázia je dôležitejšia ako informácia (A. Einstein)

Doplnené o komentár peknehovtacika :Homosexuáli sú „zdraví a normálni“ asi tak ako ostatní jedinci s inými formami chromozomovej aberácie. Iná vec je enkulturovaná homosexualita. Vytvára sa pod vplyvom neadekvátnej výchovy /extrémne dominantná matka/, deprivácie /väzenie/, módneho skúšania medzi mládežou, ľuďmi z umenia, šoubiznisu, médií, pseudointelektuálnych prostredí a i- Tento druh „homosexuality“ sa dá odstrániť zmenou prostredia alebo behaviorálnou psychoterapiou. Bohužiaľ, liberálna totalita vládnúca Západu kladie tejto forme terapie homosexuality nevedecké, čisto politické prekážky.

Černák by mal ísť na slobodu

07.05.2024

Nezávidím sudcom, ktorí budú rozhodovať , či Mikuláš Černák ostane doživotne vo väzení alebo mu dajú šancu začať nový život. Nezávidím im o to viac, ak sú medzi nimi ľudia, ktorí okrem toho ,že by mali byť garantmi spravodlivosti ešte aj pragmaticky myslia. Lebo o pragmatizmus by v tomto prípade malo ísť predovšetkým. Pravdou však [...]

Niečo o konšpiráciách

02.05.2024

Zdravo konšpirovať je vraj zdravé. Je konšpirátorom Lukáš Machala, spolupracovník ministerky kultúry Martiny Šimkovičovej? Ten zapochyboval o tom, či je Zem guľatá. Údajne sa vraj tento pán mal stať novým riaditeľom Slovenskej televízie a rozhlasu, no našťastie on sám takéto špekulácie odmietol. V minulosti sa za [...]

Stará mačka

28.04.2024

Stará mačka je ako starý človek. Nepotrebuje toho veľa , no sú dni, keď si aj ona viac uvedomuje, že to s ňou ide dole kopcom. Zje toho málo a väčšinu dňa prespí. Sem tam sa pomotká po dome a po dvore a rada sa vyhrieva na slniečku. Teplo potrebuje ako soľ. Jej obličky sú mimoriadne citlivé a ak trpia, dajú jej pocítiť, že sa blíži možná smrť. Stará [...]

SR Bratislava polícia UK zásah vyhrážky preverovanie BAX

Riaditeľ o bombových hrozbách: budovu sme vypratali do 10 minút. Podľa bezpečnostného experta je útok “anomália ako hrom”

07.05.2024 21:31

Výpoveď riaditeľa školy v Beckove a predsedu Asociace bezpečná škola z Českej republiky.

čaputová

Čaputová vetovala novelu zákona o múzeách a galériách

07.05.2024 19:28, aktualizované: 19:40

Namieta, že ňou dochádza k zníženiu štandardov transparentnosti a odbornosti pri obsadzovaní funkcií.

France China

Riziko zrážky francúzskych sudov s čínskymi autami. Macron robí záchranára vývozcom koňaku

07.05.2024 18:55

Peking sa dlhší čas vyhráža, že uvalí vysoké clo na dovoz koňaku z Francúzska. Mohol byť šéf Elyzejského paláca spokojný po debate s čínskym lídrom?

Predseda KDH Milan Majerský

Smer sa pri téme zmien pohlavia pridal k progresívnej opozícii, tvrdí šéf KDH

07.05.2024 16:52

Majerský hovorí o „premárnenej šanci zabrzdiť pomýlené ideológie, ktorých obeťami sú najmä zraniteľné dospievajúce deti“.

luna5

Len ďalšia Blog - Pravda stránka Kto dáva mojim perám úsmev, dáva môjmu srdcu život.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 314
Celková čítanosť: 1391157x
Priemerná čítanosť článkov: 4430x

Autor blogu

Kategórie