Vraj nám lekári teraz úmyselne zatajujú zo strachu nežiaduce účinky po očkovaní

17. novembra 2022, luna5, Nezaradené

Na úvod musím napísať, že som trikrát  očkovaná a nepatrím k žiadnym antivaxerom. Pred pár rokmi som mávala často problémy s dýchacími  cestami a vtedy ma lekárka nahovorila na očkovanie proti pneumokokom. Skutočne pomohlo  a odvtedy sa počas chrípkového obdobia liečim už len sama osvedčenými  prírodnými prostriedkami. Preto som s nadšením privítala možnosť zaočkovať sa proti covidu. Určite sa mi mnohé veci  nepáčili, trebárs povinné celoplošné testovanie a iné obmedzenia proti zdravému rozumu. Moji známi sa  delili do dvoch skupín, jedni boli za , druhí proti.  Medzi priateľmi mám dve lekárky,  obe sú vynikajúce  odborníčky , aj ako ľudí si ich vážim. Jedna sa dala očkovať a  odporúčala to aj svojej rodine, druhú bola zásadne proti. Naša vláda  a im podriadené médiá  v tom čase robili zlú politiku tým, že  neumožňovali odbornú debatu  o tomto probléme. Strach má veľké oči  a neprekonáte ho, ak  problém zakrývate.  Naopak, otvárate priestor pre fantáziu a tá dokáže urobiť divy.  .

V mojom okolí nastali situácie , ktoré ma zneistili. Napríklad známa , veľká propagátorka očkovania,  mala  po prvom očkovaní tak závažné účinky , že už na druhé ani nešla. Ďalší očkovaní dostali covid  a priebeh ochorenia bol oveľa ťažší , ako mali neočkovaní. Rodina žijúca v zahraničí. Po treťom očkovaní  pani ochorela o pár mesiacov na  covid , ktorého následkom je  astma. Už požiadala o predčasný  dôchodok. A ďalší a ďalší. Áno, covid  je nevyspytateľný  a zdá sa, že si nevyberá, kto je očkovaný a kto nie. Teraz sa dozvedáme o kšeftoch pani Ursuly , takže niekto mal velikánsky záujem pustiť kvôli zisku do obehu čosi neoverené a mal by za to  niesť zodpovednosť.

Včera ma šokovala známa príbehom o smrti mladej ženy z ich obce  na rakovinu, ktorú jej lekár dáva do priameho súvisu s vakcínou. Tá mohla byť spúšťačom ochorenia. Ide pritom o lekára, ktorý bol predtým veľkým zástancom očkovania. Tak neviem… Musíme len dúfať, že pokusy , ktoré na nás predviedli, prežijeme v zdraví. A tým,  čo čítajú  môj blog, ozaj vrelo odporúčam to očkovanie proti pneumokokom. Súčasne musím povedať, že mi je veľmi ľúto všetkých obetí covidu, pocit keď sa dusíte , je skutočne hrozný. Až vtedy si človek uvedomí ,že mnohí za šťastie považujú aj to, keď môžu dýchať.